Downtown cycling – Not for Everyman

Maybe it’s about time to make the streets cyclable, also for us without mountainbikes? Yes, it does vary across town, but too many places downtown looks like this…

Rough conditions at Tøyen.

2 Responses to Downtown cycling – Not for Everyman

    • tuvs says:

      Jeg angrer til stadighet bittert på at jeg forlot København allerede etter et år. :(

      Her i Oslo blir jeg altfor ofte presset ut av veien av bilister som tror jeg “ypper meg” ved å sykle i veien DERES. Sykkelen er dessverre sjelden førstevalget, men jeg tar den for det. Det blir ikke bedre av at ingen tør…

Leave a Reply

